Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с централата на ербега

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Така,смених централата на ербега,но радоста беше кратка,пак светна лампата и грешката пак е на обтегача на колана,та къде може на друго място да е проблема или буксата и централата са единствените варианти?
    166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Не е зле и да разглобиш женския конектор и да видиш, какво става вътре. Аз не съм го отварял, но съм почти сигурен, че вътре има някакви комутиращи пластини, които вероятно окъсяват пиновете, които стоят срещу тия по-широките отвори (които влизат върху пласмасовите пишки откъм централата).


      Това се практикува в подобни системи за да се окъси съответната верига след изключването и с цел предотвратяване на нежелано подаване на напрежение и съответно гърмежи.

      Накратко - ако действително има комутиращи пластини вътре в буксата, то и те могат да правят мизерии. Щото, ако е така, то смяната на централата с друга, няма да реши проблема.
      Мушни върха на една свинска опашка в широкия отвор да премахнеш късото върху срещуположните пинове и премери с мултицет колко е съпротивлението на веригата. Същото можеш да направиш и за другите вериги към датчиците.
      Alfa Romeo 1.8 TS `98
      sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
        Мушни върха на една свинска опашка в широкия отвор да премахнеш късото върху срещуположните пинове и премери с мултицет колко е съпротивлението на веригата. Същото можеш да направиш и за другите вериги към датчиците.
        +1

        Сравни съпротивлението на веригата на проблемния колан с това на изправния. Би трябвало да са еднакви. Ако не са, търси причината по жичките до колана.

        Ляв колан - пинове 10 - 11

        Десен колан - пинове 6 - 7



        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Ще пробвам и ще видя дали стойностите са еднакви и ако не са да търся проблема в кабелите към колана така ли?
          166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

          Comment


          • #20
            Да. Това са нискоомови вериги и много силно се влияят от състоянието на кабели, букси и пр.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Ще пробвам пак да почистя буксата на централата,че по старата централа имаше много следи от антифриз и между времено ще премеря.
              166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

              Comment


              • #22
                Между другото тази централа където сложих по цифри уж отговаря,но едната е с оранжево червена лепенка,а другата черна та дали това има значение.
                166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                Comment


                • #23
                  Засега проблема е решен,разглобих буксата и я почистих от зелената гадост,грешката се изчисти и всичко към момента е Ок.
                  166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                  Comment

                  Working...
                  X